Regulátory výkonu radu RV 07

Riadiaci systém radu RV 07 slúži na riadenie, ovládanie kontrolu a monitorovanie parametrov agregátov dieselelektrickej lokomotívy za účelom dosiahnutia zjednodušenia obsluhy a spoľahlivosti. Viac informácii

  • Popis
  • Na stiahnutie
  • Riadiaci systém radu RV 07 slúži na riadenie, ovládanie kontrolu a monitorovanie parametrov agregátov dieselelektrickej lokomotívy za účelom dosiahnutia zjednodušenia obsluhy a spoľahlivosti.

    Funkcie základného variantu:

    • spracovanie všetkých kontaktných vstupov, výstupov a pomocných kontaktov
    • spracovanie pracovných stavov trakčného vozidla, signalizácia poruchových stavov
    • vyhodnotenie požadovaného režimu jazdy z polôh a pohybu kontroléra
    • zopnutie požadovanej konfigurácie silového obvodu
    • ovládanie otáčok spaľovacieho motora prúdovým signálom
    • riadenie výkonu, šuntovanie a regulácia preklzov v režime jazda
    • riadenie brzdnej sily, prepínanie brzdných odporov a regulácia sklzu v režime elektrodynamickej brzdy
    • riadenie prúdu budenia trakčného alternátora prostredníctvom pulzného meniča
    • zabezpečenie ovládania s prechodom medzi dvoma stanovišťami
    • riadenie – regulácia pomocného alternátora na konštantné napätie medziobvodu
    • riadenie chladenia trakčných motorov a riadenie kompresora
    • ochrana tepelného preťaženia brzdových odporníkov s meraním teploty
    • ochrana tepelného preťaženia spaľovacieho motora s meraním teploty
    • kódované zobrazenie vybraných stavov prostredníctvom zobrazovacej jednotky PIXY
    • prevod analógových veličín na signál 0-10V= pre palubné prístroje
    • komunikácia s osobným počítačom prostredníctvom diagnostického konektoru, zadávanie parametrov
    • komunikácia so spaľovacím motorom po CAN zbernici (J1939), diagnostika jeho parametrov
    • možnosť komunikácie po CAN zbernici s rôznymi zariadeniami (vzduchový rozvádzač, rýchlomer...)
    • dvojčlenné riadenie lokomotív s identifikáciou polohy a smeru riadenej lokomotívy s možnosťou monitorovať parametre riadenej lokomotívy